miercuri, 30 decembrie 2009

Punct si de la capat

2009...Un an foarte frumos,demult nu am mai avut un asa an! Asa? Da, asa! Un an in care am reusit sa termin, sau aproape sa termin, ceva la care ma chinui de...vreo 15 ani...scoala! Da, cea mai mare realizare a mea de pana acum a ajuns pe la final...sunt economist cu acte. Si sper ca nu va fi si ultima cea mai mare realizare. Daca am reusit sa fac ce mi-am propus la inceputul anului? nici macar nu mai stiu ce mi-am propus, dar cred ca da, poate chiar mai mult. Dar nu o sa fac bilantul la ce am facut in 2009 pentru ca asta se face in economie,iar noi nu avem nici o treaba cu asta :D. Asadar, cum zicea(u) odata cineva ... Punct si de la capat!

2010...Ce as vrea sa fac eu in 2010? In primul rand sa invat cat mai bine germana.Sa fiu cea mai buna eleva pe care au avut-o vreodata astia de la Babel. Apoi as mai vrea sa culeg (nu, nu recolta) ceva experienta in economie,adica da,sa lucrez :P. Sper ca in 2010 sa fiu putin mai buna, la fel de sanatoasa sau mai bine, sa iubesc cat in toti anii astia de pana acum la un loc, sa fiu mai inteleapta si sa fac tot ce trebuie sa fac ca sa fiu fericita. Si as mai vrea ceva... mi-as dori tare mult ca in 2010 sa nu-ti simt lipsa! LA MULTI ANI!

Niciun comentariu: