miercuri, 14 octombrie 2009

Drumul meu!

Viata intotdeauna iti deschide drumuri, dar provocarea ta e sa le faci cat mai interesante. Trecutul, greseala, iubirea...toate astea te fac sa existi. Accept o viata plina de amintiri si de iubire, in pofida uneia in care pot avea totul, mai putin de ceea ce am nevoie cu adevarat. Poate a trebuit sa iau cea mai grea si cea mai importanta decizie din toata existenta mea, cu siguranta. Am ales sa inchid o usa si sa las acolo toate asteptarile, visele, dorintele... o intreaga lume! Voi deschida o alta usa, plina de dor, de nerabdare, de timp, o usa in care imi va lipsi patul tau cu noi in el, in care viata mea va fi ilustrata in portbagajul masinii ...in portbagajul masinii tale! Si am ales asta pentru ca eu cred ca dragostea adevarata creste indiferent de obstacole, de provocari, pentru ca dragostea e intr-adevar o aventura...sa nu renunti, sa simti cum sufletul are unghii si se agata de spaima de a nu apartine, sa poti sa ajungi in locul in care cineva te asteapta, sa poti sa spui noapte buna, sa ai cu cine sa te certi si pe cine sa ierti, sa iti juri ca n-ai sa-l mai vezi niciodata…si sa apara in primul moment... si asta pentru ca iti apartine. Am ales sa deschid o usa in spatele careia esti tu,pentru ca acolo unde tu esti incepe o alta lume, o lume in care merita orice sacrificiu!

Niciun comentariu: