sâmbătă, 21 martie 2009

Scrisoare

Dragul meu prieten,iubit,rasfatator,partener... ,

Sunt deja 3 ani si jumatate de cand te suport.Si nu a fost chiar asa de greu,dimpotriva.Sunt 3 ani (si jumatate) in care am invatat multe, in care m-ai facut sa rad pana la lacrimi...si m-ai avertizat pt asta,in care am invatat sa impart, sa cant in masina,in care am invatat sa traiesc intens,sa te cert,sa mananc shaorma cu de toate, sa te am langa mine mereu si in care am invatat sa iubesc...sa te iubesc. Poate ca as fi invatat toate astea si fara tine, dar ma bucur ca nu a fost nevoie.In tot acest timp mi-ai fost si prieten si iubit, m-ai rasfatat neincetat,ai fost cel mai bun posibil partener pentru barfe,filme,vacante,cumparaturi,plimbari,pareri,certuri si cel mai bun fotograf pentru toate pozele pe care a trebuit sa le (re)faci.Nu stiu cum ai reusit,dar...tine-o tot asa!Astept nerabdatoare si restul,inca 3 ani si jumatate si apoi mai mult si mai mult si mai mult...si chiar daca va fi altfel, chiar daca poate vor fi si vremuri cand ne vom vedea mai rar, eu sunt sigura ca vom fi la fel de spontani, ca vom invata la fel de multe, ca ne vom da tot atatea saruturi si ca vom fi la fel de indragostiti,si asta...pentru ca doar degetele mele se potrivesc perfect in spatiul facut de degetele tale.Happy Aniversary my love!

"Ever thine,
Ever mine,
Ever ours!"

Niciun comentariu: