luni, 9 martie 2009

Draga blogule ,


O sa incep prin a-im cere scuze ca pana acum nu mi-am respectat promisiunea de a scrie mai des , sper ca de acum incolo sa imi respect aceasta promisiune.
O zi tare nasoala astazi , ma simt rau...parca din ce in ce mai rau , cum de am reusit sa racesc chiar primavara ?? Aaaaa...da!!! E primavara...
Deci da ..primavara is the best.De ce ? Pentru ca primavara e soare , primavara toate ganganiile si toate animalele se trezesc la viata.Ca sa nu mai spun de toate florile care ne incanta cu mirosurile lor.Pentru ca primvara orasul arata mai frumos , parca blocurile gri nu mai sunt chiar atat de gri..parca gropile din asfalt nu mai sunt atat de adanci si de multe..si parca eu nu mai sunt atat de ofticat si de nervos.
Si pentru ca ieri a fost 8 Martie..spun La Multi Ani la toate femeile din lume si le ofer o floare...

Niciun comentariu: